Nowy produkt nie spełnia oczekiwań
Produkt zakupiony przez nasz sklep internetowy nie spełnia Twoich oczekiwań? Masz możliwość zwrócić go bez podawania przyczyn w ciągu ustawowych 14 dni od daty odbioru.
Prosimy poinformuj nas najlepiej drogą mailową, że odstępujesz od umowy. Lub dołącz oświadczenie o odstąpieniu od umowy bezpośrednio do zwracanego towaru.
Zwrot w sklepie
Zwracany produkt możesz przynieść do naszego sklepu, przynieś także dowód zakupu. Na miejscu sprawdzimy produkt, sporządzimy Oświadczenie o odstąpieniu od umowy kupna w ciągu 14 dni i zorganizujemy zwrot pieniędzy.
Zwrot pocztą
Jeśli nasz sklep jest dla Ciebie za daleko, możesz zwrócić towar pocztą. W takim przypadku postępuj następująco:
Wypełnij i wydrukuj Oświadczenie konsumenta o odstąpieniu od umowy kupna. Dane potrzebne do wypełnienia znajdziesz na fakturze. Przywróć towar do stanu pierwotnego. W takim przypadku zwrócimy Ci pełną cenę towaru. Towar starannie zapakuj, aby uniknąć uszkodzenia podczas transportu. Idealnie zapakuj go w oryginalne opakowanie. Nie zapomnij dołączyć podpisanego oświadczenia o odstąpieniu od umowy kupna.
Wyślij towar do naszego działu reklamacji:
Ing. Tomáš Lazecký
Areál skladów CO
Hradská 496, 747 64 Velká Polom, CZE
WZÓR FORMULARZA
Często zadawane pytania
Pieniądze za towar prześlemy na Twój rachunek bankowy jak najszybciej, najpóźniej w ciągu 14 dni od odstąpienia od umowy kupna, ale nie wcześniej niż otrzymamy zwrócony towar w naszym sklepie lub w naszym dziale reklamacji (lub gdy udowodnisz, że zwrócony towar został nam już wysłany). Koszty zwrotu towaru ponosi w tym przypadku kupujący. Pieniądze można również otrzymać osobiście w naszym sklepie.