Uszkodzenie towaru powstałe podczas transportu
Kupiłeś u nas nowy łuk bloczkowy, a przy dostawie widać na pierwszy rzut oka, że paczka jest uszkodzona? A może po rozpakowaniu odkryłeś, że podczas transportu doszło do uszkodzenia zakupionego łuku?
Jeśli przy odbiorze przesyłki stwierdzisz, że przesyłka jest w jakiś sposób uszkodzona (rozerwana, zdeformowana, zgnieciona...), sporządź na miejscu z kierowcą protokół dokładnego uszkodzenia paczki, a jeśli przesyłka będzie uszkodzona po rozpakowaniu, natychmiast zadzwoń do obsługi klienta przewoźnika i poproś o sporządzenie protokołu szkody.
Jeśli przesyłka nie wykazuje zewnętrznych śladów uszkodzenia, a Ty odkryjesz je dopiero po rozpakowaniu, natychmiast skontaktuj się z przewoźnikiem lub z nami (pod numerem telefonu +420 725 579 950), aby można było sprawnie rozwiązać sprawę z przewoźnikiem. Konieczny jest natychmiastowy kontakt z nami po otrzymaniu uszkodzonej przesyłki. Prosimy również o zachowanie towaru w oryginalnym opakowaniu i nie próbowanie naprawiać go samodzielnie.
Na podstawie prawidłowo zgłoszonej szkody u przewoźnika i udzielenia nam współpracy (oryginalnego opakowania, ew. przesłania zdjęć), przewoźnik może uznać szkodę powstałą podczas transportu, a my możemy natychmiast wysłać Ci nowy nienaruszony egzemplarz.
Wada towaru wykryta lub powstała podczas użytkowania towaru
Może się zdarzyć, że pomimo iż towar jest najwyższej jakości od renomowanych producentów, trafisz na wadliwy egzemplarz i po pewnym czasie zacznie się objawiać jakaś wada produkcyjna. Produkt na przykład nie działa prawidłowo, ulega uszkodzeniu, traci moc itp. W takim przypadku:
- przynieś towar osobiście do naszego sklepu, lub
- wyślij towar pocztą lub firmą kurierską na adres naszego zakładu
Dla szybszego rozpatrzenia reklamacji zalecamy dołączenie dowodu zakupu (faktury), krótki opis wady i zdjęcia wady produktu.
Produkt do reklamacji prosimy dostarczyć czysty, zgodnie z przepisami sanitarnymi lub ogólnymi zasadami higieny. Musi zawierać wszystkie części i akcesoria niezbędne do weryfikacji zgłaszanej wady.
Twoją reklamację rozpatrzymy w możliwie najkrótszym czasie, najpóźniej jednak w ciągu trzydziestu dni kalendarzowych (od daty otrzymania reklamacji), jak nakazuje prawo.
Serwis towaru
Nasza firma jako jedyna w Czechach wykonuje serwis gwarancyjny i pogwarancyjny wszystkich łuków i kusz.
Z oczywistych względów wykonujemy serwis gwarancyjny tylko dla towaru zakupionego u nas. Serwis pogwarancyjny nie ma natomiast żadnych ograniczeń. Kupiłeś łuk bloczkowy u konkurencji i masz problem z jego naprawą pogwarancyjną? To nic niezwykłego. My możemy rozwiązać Twój problem. Po uzgodnieniu zajrzymy na towar, zlokalizujemy problem i zaproponujemy możliwe rozwiązania.
Tak samo nie ma problemu z przygotowaniem produktu do użytku już przy jego zakupie. W naszym sklepie nasi pracownicy z radością wszystko Ci pokażą i w przypadku zakupu mogą przygotować do użytku. Oczywiście do indywidualnych potrzeb klienta.
Nie wahaj się zapytać!
Mimo że sprzedajemy tylko wysokiej jakości towary od renomowanych producentów, może się zdarzyć, że produkt ulegnie awarii podczas użytkowania. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości czy pytań, nie wahaj się nas zapytać! Chętnie doradzimy. Sposób kontaktu z nami pozostawiamy całkowicie Tobie. Możesz odwiedzić naszą placówkę, zadzwonić, wysłać e-mail lub wszystko omówić na naszym czacie online.